Vyhledávání

Kontakt

MUDr.Jan Hýsek
Stefanikova 340
Hradec Kralove
50011

724 500 393

jhy(zav)jhy.cz

Doporučuji

MUDr.Renáta Černá - Vaše zuby a dásně v těch nejlepších rukou

17.09.2013 01:12
Paní doktorka Černá vede zařízení Gemini dens. Jedná se o stomatologické zařízení, které se...

Investice do zajímavého projektu

30.04.2013 23:16
Projekt: Fitness a wellness centrum v Pardubicích Popis projektu: Hledáme investora pro...
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

CzechBusiness je nový on-line katalog a prezentace firem a podnikatelů podpořený SEO a PR články

CzechLab je vše o internet, marketing a media

CzechMedia jsou články našich nezávislých autorů v reálném čase

CzechNet je první CZ reklamní síť pro podnikatele a investory

Služby

Internetový marketing pro lékaře, kliniky a nemocnice

Internetový marketing pro lékaře, kliniky a nemocnice
Internetový marketing pro lékaře a lékařská zařízení Již delší čas poskytuji služby uvedené na tomto serveru lékařům a lékařským zařízením. Pokud již máte hotové webové stránky, zajistím vám jejich marketing a přivedu na ně návštěvníky a Vaše budoucí klienty - pacienty. Pokud...

Jedinečná příležitost inzerovat na nejčtenějším finančním a investičním blogu v ČR i SK

Jedinečná příležitost inzerovat na nejčtenějším finančním a investičním blogu v ČR i SK
Ceník reklamy na serveru vrchol.net Nejsem plátce DPH.   1.Cena bannerové inzerce na titulní straně za měsíc (Kč): Pozice Formát banneru Cena za měsíc horní část vlevo  160*600  ...

Efektivní reklama pro privátní banky, investiční banky, makléřské firmy i firmy obecně

Efektivní reklama pro privátní banky, investiční banky, makléřské firmy i firmy obecně
Ceník reklamy na serveru akciecz.com Nejsem plátce DPH.   1.Cena bannerové inzerce na titulní straně za měsíc (Kč): Pozice Formát banneru Cena za měsíc horní část vlevo  160*600  ...

První česká síť serverů pro podnikatele a investory

První česká síť serverů pro podnikatele a investory
Služby První česká síť serverů pro podnikatele a investory Když jsem před časem spustil web investoři.net netušil jsem, že bude mít takový úspěch a že je v ČR tolik lidí, kteří hledají investory pro své podnikatelské záměry. V souvislosti s tím se na mne obrací čím dál více podnikatelů a...

Trendy v reklamě: Internet přebírá reklamní trhy

28.04.2011 01:28

Internet přebírá reklamní trhy

Síť sítí neboli internet dnes již jen málokdo vnímá jako cosi podivného či neznámého. Po internetu lze zcela seriózně jednat s úřady a i v mnoha firmách probíhají pracovní briefingy cestou on-line konferencí. Do virtuálního světa se přesunuly životy lidí i firem a s nimi i obchod a trhy.

Český internet znamená prostor, kde se ročně obchoduje v řádu stovek miliard korun. Z toho pro malé i velké firmy, nadnárodní společnosti i živnostníky vyplývá jediné, jejich zákazníci jsou na internetu a přesně tam také musí firmy zaměřit svůj marketing.

"Internet za rok 2010 inkasoval celkem 7,7 miliard korun od domácích zadavatelů reklamy. Pro rok 2011 pak provozovatelé internetových médií odhadují meziroční růst 24 %," uvádí studie nezávislé agentury Factum Invenio, kterou zpracovala pro Sdružení pro internetovou reklamu.

Pokud se odhady potvrdí, vzrostou investice do internetového marketingu v roce 2011 na závratných 9,5 miliard korun.

"Ze statistik a srovnání je evidentní, že internet si ze všech mediatypů dokáže prakticky jako jediný udržet výraznou dynamiku rozvoje. Čísla popisující reklamní trh tak jen potvrzují, jak dramaticky se proměňují preference uživatelů a také inzertní preference zadavatelů. Tento trend by měl nadále pokračovat," komentuje výsledky dotazování předseda Sdružení pro internetovou reklamu Ján Simkanič.

Podle ředitele známé marketingové společnosti ANERI Dalibora Kotka, dochází k otevření úplně nového trhu, který ostatní rychle poráží.

"Velice trefně by šlo situaci shrnout slovy Jana Nerudy: Kdo chvíli stál, již stojí opodál. Kdo nyní nezaměřuje své síly na formy internetového marketingu, ten za krátkou dobu může přijít o své zákazníky a to ať je to malý živnostník, střední či velká firma. Dnes již skutečně nestačí v internetovém marketingu a internetové prezentaci to co stačilo, třeba před dvěma či třemi lety. Často se však v naší praxi setkáváme právě s tím, že si podnikatelé málokdy tuto skutečnost uvědomují a celou oblast proto i nedoceňují a to pracujeme jak pro malé živnostníky, tak pro střední i velké firmy a společnosti." popsal Dalibor Kotek. Internet je důležitým prvkem pro prezentaci a zviditelnění firmy.

"ANERI působí v oblasti marketingu a Public Relations v České republice již 21 let. To je takové množství zkušeností, které dává našemu Know-how opravdovou váhu. Za celou dobu nepamatuji, že by se otevřel nějaký nový prostor, kam by přešly aktivity lidí i firem a jenž by se stal novým trhem. To dokázal jedině internet," popsal podstatu stále větší síly internetu ředitel společnosti ANERI.

"Internet již co do podílu na trhu reklamy za sebou nechal všemožné billboardy, překonal dokonce i rozhlasové stanice a před sebou má již jen tištěná média a televizi. Například naše společnost v marketingových strategických plánech pro zákazníky internet zapracovává jako jeden z pilířů uchopení trhu," přiblížil Dalibor Kotek změny struktury služeb v oblasti marketingu to jak klasický internet tak i jeho sociální sítě.

Jak dále vysvětlil, pohybovat se v oblasti on-line marketingu však vyžaduje obrovský cit.

"Internet je doopravdy nový trh a má svá nová pravidla. Oproti jiným formám marketingu máte na internetu přesné statistiky zpětné vazby, jako uživatel si můžete mnohem lépe oslovit cílovou kategorii, což je naprosto výtečné. Na druhou stranu zde skutečně platí nová pravidla. Jen na základě rozsáhlých znalostí oboru marketingu a reklamy lze postavit projekty kampaní, které se neminou účinkem. O marketingu mluví hodně reklamních agentur a mnoho lidí.

"Internetový uživatel má jedno výrazné specifikum. V televizi, v rozhlase či v tisku je divák či čtenář pasivním konzumentem reklamy. V síti internet však uživatel reflektuje na reklamu tím, že na ní například klikne, ale stejným kliknutím i z Vaší internetové prezentace také může odejít. I proto jsou velice důležité například i texty. Často klientům překládáme, jak u nás ve firmě říkáme, tzv. češtinu do češtiny a upravujeme jim jejich prezentační texty tak, aby návštěvník na jejich prezentace právě neklikl a hned nevyskočil," dodal ředitel marketingové společnosti ANERI Dalibor Kotek.

Zdroj: reklama na idnes.cz

 

Přidat.eu záložku

Blog

První zpráva

20.04.2011 18:29
První zpráva Dnes byl spuštěn náš nový blog. Prosím sledujte jej, budeme se snažit přinášet vždy aktuální informace. Číst zprávy tohoto blogu je možné i přes RSS kanál.
<< 1 | 2 | 3 | 4