Vyhledávání

Kontakt

MUDr.Jan Hýsek
Stefanikova 340
Hradec Kralove
50011

724 500 393

jhy(zav)jhy.cz

Doporučuji

Profesionální svatební fotografie Filip Samek

15.11.2012 04:10
Více informací včetně ukázek fotografií najdete zde: Profesionální svatební fotograf Filip...

Hledá se strategický partner do nové perspektivní technologické společnosti

27.10.2012 02:17
Hledáme strategického partnera do nové perspektivní technologické společnosti Popis...
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

CzechBusiness je nový on-line katalog a prezentace firem a podnikatelů podpořený SEO a PR články

CzechLab je vše o internet, marketing a media

CzechMedia jsou články našich nezávislých autorů v reálném čase

CzechNet je první CZ reklamní síť pro podnikatele a investory

Služby

Internetový marketing pro lékaře, kliniky a nemocnice

Internetový marketing pro lékaře, kliniky a nemocnice
Internetový marketing pro lékaře a lékařská zařízení Již delší čas poskytuji služby uvedené na tomto serveru lékařům a lékařským zařízením. Pokud již máte hotové webové stránky, zajistím vám jejich marketing a přivedu na ně návštěvníky a Vaše budoucí klienty - pacienty. Pokud...

Jedinečná příležitost inzerovat na nejčtenějším finančním a investičním blogu v ČR i SK

Jedinečná příležitost inzerovat na nejčtenějším finančním a investičním blogu v ČR i SK
Ceník reklamy na serveru vrchol.net Nejsem plátce DPH.   1.Cena bannerové inzerce na titulní straně za měsíc (Kč): Pozice Formát banneru Cena za měsíc horní část vlevo  160*600  ...

Efektivní reklama pro privátní banky, investiční banky, makléřské firmy i firmy obecně

Efektivní reklama pro privátní banky, investiční banky, makléřské firmy i firmy obecně
Ceník reklamy na serveru akciecz.com Nejsem plátce DPH.   1.Cena bannerové inzerce na titulní straně za měsíc (Kč): Pozice Formát banneru Cena za měsíc horní část vlevo  160*600  ...

První česká síť serverů pro podnikatele a investory

První česká síť serverů pro podnikatele a investory
Služby První česká síť serverů pro podnikatele a investory Když jsem před časem spustil web investoři.net netušil jsem, že bude mít takový úspěch a že je v ČR tolik lidí, kteří hledají investory pro své podnikatelské záměry. V souvislosti s tím se na mne obrací čím dál více podnikatelů a...

Trendy: Nová ekonomika v nových médiích

28.04.2011 02:04

Nová ekonomika v nových médiích

Když se v 90. letech začal naplno rozvíjet internet a na americkém trhu se objevily firmy obchodující "virtuálně", kdekdo si klepal na čelo. Jenomže jména jako eBay, Amazon či Yahoo se stala zanedlouho pojmem a "offline" obchodníkům ukousla pořádný kus z koláče jejich tržeb. U Facebooku to bylo podobné - málokdo předpokládal, že během sedmi let přiláká víc jak půlmiliardy uživatelů z celého světa. A roční příjem z reklamy? V řádu miliard!

Na úvod by se slušelo připomenout, že sociální síť není jen nejpopulárnější Facebook, ale také MySpace, Twitter nebo profesně zaměřená platforma LinkedIn, v českých podmínkách zase komunitní síť typu Lidé.cz nebo Spolužáci.cz. Sílu těchto komunikačních kanálů znají jak firmy, tak i politici (sociální sítě sehrály klíčovou roli při posledních prezidentských volbách v USA a pomohly Baracku Obamovi do Bílého domu) nebo personalisté.

Na počátku byl Internet

Pro mnoho firem znamenal prudký rozvoj internetu v 90. letech minulého stolení revoluční komunikační nástroj. Netrvalo dlouho a „síť sítí“ si během deseti let získala až 400 milionů nadšených uživatelů, kteří se stali pro obchodníky snadněji dostupnými. Internet jako technologie dal vzniknout i termínu nová ekonomika. Jak připomíná Philip Kotler, internet sehrál v každé inovaci nové ekonomiky, když ne klíčovou, tak alespoň podpůrnou roli. Umožnil totiž firmám i jejich zákazníkům sdílet nebývalé množství informací během krátkého času a relativně malé námahy (stačí zapnout počítač a otevřít prohlížeč).

Majitelé firem, kteří chtějí držet krok s konkurencí, se musejí trendům nové ekonomiky přizpůsobit. Americké společnosti typu eBay, Amazon nebo Yahoo se staly velmi úspěšnými a mnoho jejich tradičních konkurentů úspěch „internetových vlaštovek“ podcenilo. Zkrátka nevěřili síle moderní internetové technologie. Internet se záhy stal samozřejmou součástí mediálního spektra a k pojmu nová ekonomika se brzy zažilo označení nová média (ačkoli první experimenty s novými, tedy digitálními médii začaly již na začátku 20. století). Nová v tom smyslu, že umožňují spojovat různý multimediální obsah, přinášejí velkou interaktivitu a zároveň boří hranici mezi profesionální seberealizací a publikováním textů, videí a fotografií čistě soukromého rázu na weblozích nebo osobních profilech sociálních a komunitních sítí. Do kyberprostoru online komunit začaly brzy pronikat různé firemní entity – využít takzvaného virálního marketingu, který funguje na bázi spontánního („virového“) šíření informace z člověka na člověka, se správně rozhodly společnosti jako Dell, Coca Cola nebo Disney a v rámci sociálních sítí patří jednoznačně mezi nejpopulárnější značky.

„V českých podmínkách největší zásahovosti marketingové komunikace dosáhnete jasně na Facebooku a pak na pár menších oborových komunitách. Nepodceňujte však ani Twitter, který používají ti technologicky vyspělí uživatelé,“ radí marketingový konzultant Pavel Kotyza.

Být při tom

Firmy by podle marketingových odborníků měly testovat nové komunikační prvky, ovšem nikoli plošně a neuváženě, ale v příhodný čas, na příhodném místě a s příhodnou cílovou skupinou. Být první s sebou nese být viděn. „Například oční klinika Neovize začala jako jedna z prvních s PPC reklamou na Facebooku. Přineslo jim to efekt nesrovnatelně vyšší než jakákoli standardně využívaná reklama na internetu. V té době měl Facebook již hodně uživatelů a málo reklamních zadavatelů – nestíhali trendy,“ shrnuje Pavla Střechová, ředitelka PR agentury Bílý Medvěd. Dnes už je situace jiná a pouze „být“ na Facebooku je již nezbytným kosmetickým doplňkem. To ovšem neznamená, že by neskýtal obrovský potenciál novým trendům. Podle Milana Benedy, managing directora agentury Beneda Group, je před plánováním kampaně na sociálních sítích, jež má splňovat zásadní kritérium efektivity, nejprve nutné definovat, co pojem „efektivní“ pro klienta znamená.

„Sociální sítě samozřejmě nejsou samospasitelné a bylo by bláhové se domnívat, že díky nim vám narostou okamžitě prodeje. Pro některý typ produktů se hodí více, pro některé velmi specifické oblasti spíše nikoliv. Jejich hlavní výhoda spočívá v možnosti velmi rychlého získání zpětné vazby od zákazníků a možnosti přímé komunikace s nimi. Kombinujete tak direkt marketing, online chat a internetovou reklamu,“ uvádí Beneda a vzápětí dodává: „Díky nim dokážete identifikovat vaše současné i budoucí ‚brand advocates’ a prostřednictvím nich efektivně podpořit komunikaci vaší značky.“

Dalo by se říci, že oblast cestovního ruchu je pro využívání sociálních sítí téměř „předurčena“, a to díky nepřebernému množství multimediálního obsahu, kterým uživatelé sociálních sítí disponují. Ať už se jedná o videa, fotografie, blogy uživatelů atd. Lidé se chtějí na sociálních sítích převážně bavit, prohlížet si a sdílet fotografie, videa a případně získat rady a doporučení od svých přátel. „Domníváme se, že pro subjekty z cestovního ruchu by měly být sociální sítě již doslova ‚nezbytností’,“ myslí si Milan Beneda. Není to však jen obor cestovního ruchu, který má možnost se na sociálních sítích dobře prodat. Velkou měrou je využívají také klienti z oblasti automobilového průmyslu, stavebnictví, výrobci hraček a další kategorie produktů, u kterých je možné vytvořit a budovat příběh značky a do budování tohoto příběhu zahrnout aktivní a loajální zákazníky.

Zapojit se, nebo vyčkat?

Na začátku rozhodování, zda vstoupit do prostředí sociálních sítí, by si každá společnost měla promyslet, zda je její cílová skupina skutečně využívá, může je využívat a je reálné je na nich oslovit. Dále je třeba si odpovědět na otázku, co si od prezentace na sociálních sítích slibuje a jaké jsou její očekávání. Za zvážení stojí i fakt, zda je pro firmu zajímavá zpětná vazba od zákazníků, či nikoliv.

Kampaň na sociálních sítích je možné realizovat prostřednictvím samostatné cílené reklamy nebo formou aktivní a dlouhodobé komunikace se stávajícími a potenciálními zákazníky. Při aktivní komunikaci by měla firma zhodnotit, zda má a bude mít dostatek zajímavého materiálu, který by bylo možné na sociálních sítích prezentovat. Zároveň je nutné zvážit, zda pracovníci marketingu budou mít dostatečnou časovou kapacitu se o firemní prezentaci na sociálních sítích pravidelně starat. Neaktualizovaný a pravidelně nespravovaný profil se může stát velmi negativní vizitkou. Sociálních sítí existuje i na českém trhu velké množství.

V současné době největší růst a popularitu zaznamenává sociální síť Facebook. Během velmi krátké doby si Facebook získal popularitu i v České republice a dnes ho aktivně využívá více než 2,5 mil. uživatelů v ČR. Na začátku síť Facebook využívali zejména mladší uživatelé, kteří i nyní tvoří nejsilnější skupinu uživatelů. Velmi silnou skupinu zároveň tvoří uživatelé ve věku 25 až 35 let. Ale i uživatelé ve věku 45+ si však také stále častěji nacházejí cestu na Facebook a jejich počet se neustále zvyšuje. Mezi často komunikované sociální sítě patří také Twitter, který má ve světě velkou popularitu. Jeho využívání v České republice zatím ale není tak vysoké. Kampaň na sociálních sítích by měla být začleněna do celkové marketingové komunikace. Sociální sítě není třeba chápat jako něco naprosto nového a odlišného od ostatních forem komunikace. Jedná se spíše o novou formu oslovení cílové skupiny a předání komunikačního sdělení. Důležité je tedy stanovit si, komu, co, proč a jak budu sdělovat a jakým způsobem budeme hodnotit dosažení stanovených cílů.

Zdroj: businessinfo.cz 

 

Přidat.eu záložku

Blog

Jak rozšířená je v ČR služba reputation managementu?

29.10.2013 07:21
Moc Vás zdravím Vážený pane Hýsku, Po více jak roce si Vás opět dovoluji oslovit. Pro měsíčník ********, který spadá pod stejné vydavatelství se chystám napsat obecnější článek o reputation managementu. Velmi rád bych zmínil i Vás, mám totiž pocit, že patříte k prvním, kteří se tímto oborem...

V čem je Vaše know-how internetového marketingu jiné a lepší než konkurence?

05.05.2013 03:33
Otázka: Dobrý den, můžete mi prosím popsat v čem je Vaše know-how internetového marketingu jiné a lepší než konkurence? Co za danou cenu dostanu, na jakých místech budeme propagováni a jakým způsobem? Máme Eshop s luxusním xxxxxxxxxxxx. Hýsek: Dobrý den pane J., to je možná nejkomplexnější...

Jak najít kontakty na investory do FOREX

25.04.2013 15:36
Dobrý den, chtěl bych Vás požádat o tipy na investory. Znám velice dobře jednu zatím nejmenovanou českou společnost, která obchoduje na burze ... Majitelé tohoto fondu jsou 2 Češi, kteří se věnují forexu (obchodování na burze). Mají přes 5 let zkušeností. Co z toho majitelé fondu mají? Automaticky...

Systém CzechNet.org: Výsledky dosažené po 12m propagaci internetových stránek

23.12.2012 22:48
V tomto krátkém textu bych rád ukázal výsledky dosažené při internetovém marketingu serveru www.ocni-centrum.eu/ po dvanácti měsících. Internetový marketing je většinou běh na dlouhou trať, ale výsledků lze dosáhnout značných a vyplatí se do toho investovat a to s velmi dobrým poměrem...

Jak úspěšně vydražit váš internetový projekt

09.12.2012 03:35
Vzhledem k velkému úspěchu s veřejnou aukcí mého serveru Akciecz.cz jsem byl osloven provozovatelem projektu VšeProSvatby.cz, zda by i on nemohl provést aukci jeho projektu VšeProSvatby.cz přes systém CzechNet.org. Původně jsem o něčem takovém vůbec neuvažoval, tedy o tom nabídnout to...

Jak určit nejhledanější klíčová slova a slovní spojení plus long tail

06.12.2012 00:29
V těchto dnech jsem sestavoval pro svého klienta seznam nejhledanějších slov a slovních spojení týkajících se oboru oční lékařství. Nejedná se o produkt umělé inteligence. Musel jsem vše vymyslet, vyhledat, porovnat a to s využitím statistiky Seznam.cz. Jedná se o průměrné počty hledaných výrazů...

Ukázka: Podnikatel se bez reklamy neobejde. Já nyní investuji do reklamy na internetu a také venkovní reklamy

05.11.2012 21:12
Obchodní centrum Atrium Hradec Králové   Jako podnikatel investuji i do vlastní propagace. Využívám reklamu na internetu, v radiu, v tisku, ale také venkovní reklamu. Tento můj nepřehlédnutelný plakát najdete již několik měsíců v jediném výjezdu z krytého parkoviště nového obchodního...

Jak úspěšně propagovat jazykovou školu na internetu a získat nové žáky

27.08.2012 02:12
Jazyková škola Xxxxxxxxxx: Dobrý den, a co nám můžete doporučit? Hýsek: Dobrý den, máte krásný web a evidentně se věnujete marketingu, neboť jsem viděl vaši ppc reklamní kampaň. Nicméně, vzhledem k tomu, že jste na trhu relativně krátce (2011-2012 na webu) a že se jistě snažíte o...

Webové stránky pro daňové poradce a jejich účinná propagace

30.07.2012 23:28
K.L: Dobrý den, v současné době připravuji své nové webové stránky daňového poradenství. Rád bych se Vás zeptal, jestli se zabýváte tvorbou webů nebo jen jejich propagací. Prosím o sdělení možností a podmínek propagace. Bude se jednat o web DanovyPoradce***.** Děkuji Vám! Hýsek: Dobrý...

Advertising inquiry - Czech Media

07.07.2012 14:11
Hello Hysek, good morning. Glad to hear. Let’s go step by step and you can tell me if you have any questions. We are looking for space on websites where we can place our campaigns (banners). In the beginning, we work on a revenue-share basis, paying 70% of all earnings. This means that...
1 | 2 | 3 | 4 >>