Vyhledávání

Kontakt

MUDr.Jan Hýsek
Stefanikova 340
Hradec Kralove
50011

724 500 393

jhy(zav)jhy.cz

Doporučuji

Oční klinika OFTEX Pardubice

13.08.2011 01:44
Dopřejte svému zraku komplexní péči v pardubické Oční klinice, Rokycanova ulice 2798. Vaše oči...

Nový projekt, který v Čechách nemá obdoby - 1.Aliance českých profesionálních spotřebitelů

20.04.2011 23:58
Nový projekt, který v Čechách nemá obdoby - 1.Aliance českých profesionálních...
<< 7 | 8 | 9 | 10 | 11

CzechBusiness je nový on-line katalog a prezentace firem a podnikatelů podpořený SEO a PR články

CzechLab je vše o internet, marketing a media

CzechMedia jsou články našich nezávislých autorů v reálném čase

CzechNet je první CZ reklamní síť pro podnikatele a investory

i-Marketing: Jak prodat na internetu co nejvíce

28.04.2011 00:48

Než začnete strkat peníze do internetové propagace, analyzujte si konkurenci

Úspěšné a v médiích často podrobně probírané internetové kampaně ukrývají ve svém stínu tisíce projektů, které úspěchem neskončily. Stojí za tím nedostatečná analýza konkurence a trhu.

Rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem spočívá ve schopnosti definovat a dodržovat strategii založenou na faktech a nikoliv na pocitech.

Důležitá rozhodnutí o tom, jak velkou váhu přisoudit internetu v marketingovém plánu společnosti, jaké nástroje internetového marketingu využít, nebo kolik investovat do vývoje webové stránky, by proto měla být založena na strategickém plánu.

Bez určení cíle a jednotlivých kroků vedoucích k jeho splnění se může internetový marketing lehce proměnit v černou díru pohlcující investice a nepřinášející téměř nic. Internetová marketingová strategie je tedy základním předpokladem úspěchu na internetu.

Ještě v nedávné minulosti se plány internetového marketingu podřizovaly strategiím ze světa kamenného. Dnes se situace výrazně mění a i velké korporace přisuzují internetovému marketingu nejvyšší prioritu, což znamená, že se ostatní marketingové aktivity přizpůsobují těm na internetu. Online i offline marketingové plány je však třeba připravovat ve vzájemném souladu, aby bylo možné využít synergetických efektů k naplňování strategických cílů společnosti.

Obecné pravidlo pro rozhodování o prioritě internetového marketingu a tedy i o jeho podílu na celkových marketingových investicích neexistuje. Technologická společnost prodávající své produkty výhradně na internetu bude mít k internetovému marketingu logicky jiný přístup než strojírenská společnost vyrábějící součástky do traktorů. Pro většinu společností, které nejsou ani strojírenským gigantem a ani internetovým obchodem, si však na základě svých dlouholetých zkušeností v oboru dovolím formulovat několik doporučení, vycházejících z prostého vyhodnocení konkurence na internetu.

Žádná nebo malá konkurence

Při průzkumu konkurence na internetu zjistíme, že většina konkurence nemá webovou prezentaci a nevyužívá žádnou z forem internetové reklamy. V takovém případě je možné investici do internetového marketingu omezit pouze na vytvoření webové prezentace a SEO. Další aktivity je možné přidávat postupně poté, co se primární investice začne vracet.

Nutno podotknout, že druhou možností, proč není konkurence aktivní, je malá přítomnost cílové skupiny na internetu. Identifikaci cílové skupiny a určení poptávky na předmětném trhu se však budu věnovat podrobněji v jednom z dalších pokračování tohoto článku.

V dnešní době je takovýto stav běžný pouze ve specializovaných, většinou průmyslových, oborech, ve kterých fungují firmy, jejichž vedení má často problémy s ovládáním tabulkového editoru, natož pak s používání internetu. I malé investice do internetového marketingu jsou pak extrémně efektivní, případy s návratností primární investice do 3 měsíců nejsou výjimkou.

Střední konkurence

Většina konkurentů v oboru má webové stránky, někteří z nich využívají i různých forem propagace na internetu (SEO/SEM). Taková situace indikuje, že konkurence již identifikovala příležitosti, které internet v daném oboru nabízí a o zákazníka už tedy bude potřeba více bojovat. Investice do internetového marketingu tomu musí odpovídat a v závislosti na typu trhu a zvolené strategii může dosahovat třeba i 100 % celkového marketingového rozpočtu.

Vysoká konkurence

Prakticky všichni konkurenti mají webové prezentace, které jsou vysoce profesionální a dobře optimalizované pro vyhledavače. V oblasti internetové reklamy jsou konkurenční společnosti rovněž aktivní, a proto se například ceny nejdůležitějších klíčových slov v PPC reklamních systémech pohybují v řádech desítek korun. Situace, kdy na internetu naplno hoří konkurenční boj, je důvodem k zásadnímu zamyšlení.

Důležitá je analýza konkurence a potenciálu trhu, ze které můžeme zjistit, jaká je předpokládaná návratnost investic do internetového marketingu. Pokud dojdeme k závěru, že i při investici takřka všech prostředků určených na marketing nemůžeme ve zvoleném časovém horizontu dosáhnout alespoň jejich plné návratnosti, musíme se rozhodnout, zda chceme o daný trh bojovat. Výhodou internetového marketingu totiž je, že výše našich investic do něj přímo a velmi rychle ovlivňuje výši investic konkurence. Máme-li tedy dostatečný kapitál, můžeme se rozhodnout konkurenci vytlačit.

Zdroj: podnikatel.cz

 

Přidat.eu záložku

Blog

Jak rozšířená je v ČR služba reputation managementu?

29.10.2013 07:21
Moc Vás zdravím Vážený pane Hýsku, Po více jak roce si Vás opět dovoluji oslovit. Pro měsíčník ********, který spadá pod stejné vydavatelství se chystám napsat obecnější článek o reputation managementu. Velmi rád bych zmínil i Vás, mám totiž pocit, že patříte k prvním, kteří se tímto oborem...

V čem je Vaše know-how internetového marketingu jiné a lepší než konkurence?

05.05.2013 03:33
Otázka: Dobrý den, můžete mi prosím popsat v čem je Vaše know-how internetového marketingu jiné a lepší než konkurence? Co za danou cenu dostanu, na jakých místech budeme propagováni a jakým způsobem? Máme Eshop s luxusním xxxxxxxxxxxx. Hýsek: Dobrý den pane J., to je možná nejkomplexnější...

Jak najít kontakty na investory do FOREX

25.04.2013 15:36
Dobrý den, chtěl bych Vás požádat o tipy na investory. Znám velice dobře jednu zatím nejmenovanou českou společnost, která obchoduje na burze ... Majitelé tohoto fondu jsou 2 Češi, kteří se věnují forexu (obchodování na burze). Mají přes 5 let zkušeností. Co z toho majitelé fondu mají? Automaticky...

Systém CzechNet.org: Výsledky dosažené po 12m propagaci internetových stránek

23.12.2012 22:48
V tomto krátkém textu bych rád ukázal výsledky dosažené při internetovém marketingu serveru www.ocni-centrum.eu/ po dvanácti měsících. Internetový marketing je většinou běh na dlouhou trať, ale výsledků lze dosáhnout značných a vyplatí se do toho investovat a to s velmi dobrým poměrem...

Jak úspěšně vydražit váš internetový projekt

09.12.2012 03:35
Vzhledem k velkému úspěchu s veřejnou aukcí mého serveru Akciecz.cz jsem byl osloven provozovatelem projektu VšeProSvatby.cz, zda by i on nemohl provést aukci jeho projektu VšeProSvatby.cz přes systém CzechNet.org. Původně jsem o něčem takovém vůbec neuvažoval, tedy o tom nabídnout to...

Jak určit nejhledanější klíčová slova a slovní spojení plus long tail

06.12.2012 00:29
V těchto dnech jsem sestavoval pro svého klienta seznam nejhledanějších slov a slovních spojení týkajících se oboru oční lékařství. Nejedná se o produkt umělé inteligence. Musel jsem vše vymyslet, vyhledat, porovnat a to s využitím statistiky Seznam.cz. Jedná se o průměrné počty hledaných výrazů...

Ukázka: Podnikatel se bez reklamy neobejde. Já nyní investuji do reklamy na internetu a také venkovní reklamy

05.11.2012 21:12
Obchodní centrum Atrium Hradec Králové   Jako podnikatel investuji i do vlastní propagace. Využívám reklamu na internetu, v radiu, v tisku, ale také venkovní reklamu. Tento můj nepřehlédnutelný plakát najdete již několik měsíců v jediném výjezdu z krytého parkoviště nového obchodního...

Jak úspěšně propagovat jazykovou školu na internetu a získat nové žáky

27.08.2012 02:12
Jazyková škola Xxxxxxxxxx: Dobrý den, a co nám můžete doporučit? Hýsek: Dobrý den, máte krásný web a evidentně se věnujete marketingu, neboť jsem viděl vaši ppc reklamní kampaň. Nicméně, vzhledem k tomu, že jste na trhu relativně krátce (2011-2012 na webu) a že se jistě snažíte o...

Webové stránky pro daňové poradce a jejich účinná propagace

30.07.2012 23:28
K.L: Dobrý den, v současné době připravuji své nové webové stránky daňového poradenství. Rád bych se Vás zeptal, jestli se zabýváte tvorbou webů nebo jen jejich propagací. Prosím o sdělení možností a podmínek propagace. Bude se jednat o web DanovyPoradce***.** Děkuji Vám! Hýsek: Dobrý...

Advertising inquiry - Czech Media

07.07.2012 14:11
Hello Hysek, good morning. Glad to hear. Let’s go step by step and you can tell me if you have any questions. We are looking for space on websites where we can place our campaigns (banners). In the beginning, we work on a revenue-share basis, paying 70% of all earnings. This means that...
1 | 2 | 3 | 4 >>