Vyhledávání

Kontakt

MUDr.Jan Hýsek
Stefanikova 340
Hradec Kralove
50011

724 500 393

jhy(zav)jhy.cz

Doporučuji

Multifokální čočka

07.10.2012 01:13
Implantace nitrooční multifokální čočky je celosvětově považována za kvalitní a preferované...

Prožijte život bez brýlí!

04.10.2012 05:37
Na oční klinice OFTEX Pardubice najdete vše co potřebujete: trifokální čočka, multifokální čočka,...
<< 2 | 3 | 4 | 5 | 6 >>

CzechBusiness je nový on-line katalog a prezentace firem a podnikatelů podpořený SEO a PR články

CzechLab je vše o internet, marketing a media

CzechMedia jsou články našich nezávislých autorů v reálném čase

CzechNet je první CZ reklamní síť pro podnikatele a investory

Co je virální marketing

23.04.2011 01:17

Co je virální marketing

Virální marketing je marketingová technika která pro šíření komerčního sdělení využívá sociálních sítí. Je to plánovaná aktivita, která svojí povahou motivuje příjemce k roli šiřitele.

Principy virálního marketingu umožňují oslovit velké množství potenciálních spotřebitelů za relativně nízkých mediálních nákladů. To však je vykoupeno nejen vysokými nároky na realizaci s poměrně nejistým výsledkem, ale i nutností komplexní změny nahlížení na proces komunikace.

Pouze ve velmi malém procentu případů může virální marketing fungovat jako samostatný nástroj. Nejúčinnější je v kombinaci s dalšími nástroji komunikačního mixu, se kterými se může vhodně doplňovat, dále je rozvíjet a podporovat.

Správným výběrem šiřitelů lze virální marketing využít jako komunikační nástroj pro většinu typů společností. Vhodnost jeho využití je determinována spíše počátečním kreativním vstupem, obsahem sdělení a jeho významem pro uživatele než konkrétní značkou.

 

Složky virálního marketingu

Pro vyvolání virálního šíření jsou klíčové tři základní komponenty: obsah sdělení, body šíření a šiřitelé.

Obsah sdělení

Obsahem sdělení může být prakticky cokoliv, co je možné nějakým způsobem poslat nebo předat dál. Aby k virálnímu šíření skutečně docházelo, je však nezbytné, aby obsah sdělení splnil hned několik kritérií – např. aby byl snadno přenositelný a měl i potřebnou sílu, zkrátka, sdělení musí vyvolávat buzz – musí být natolik zajímavé, hodnotné, humorné, nebo šokující, že si o něm lidé budou chtít povídat a předávat si ho mezi sebou. Virálně se tak mohou šířit odkazy na webové stránky, vtipné emaily a videa, nahrávky hovorů z call center, powerpointové prezentace, dokumenty, multimediální zprávy, části kódu (widgety), ale dokonce i fyzické předměty, pokud splní určité podmínky potřebné pro jejich přenos.

Body šíření

Další nezbytnou komponentou jsou body šíření – tedy body navštěvované takovými lidmi, kteří by o daný obsah mohli mít zájem. Volba adekvátních bodů šíření i jejich množství značně zvyšují šance vzniku virálního šíření. Jako body primárního šíření mohou sloužit prakticky všechna myslitelná média, nejčastěji jsou však pro šíření využívána média sociální – tzn. online aplikace, platformy či média, která mají za cíl interakci uživatelů, jejich spolupráci a sdílení obsahu. Do této skupiny patří blogy, mikroblogy, komunitní weby, chaty, diskuzní fóra, sdílení obrázků a videoobsahu, atd.

Šiřitelé

Šiřitelé jsou nejdůležitější složkou virálního šíření - jsou hlavními hybateli. Pouze v případě, že sdělení přijmou za své a začnou jej aktivně šířit, sdílet a diskutovat o něm uvnitř sociální sítě, dojde k virálnímu šíření. Důvody, proč si sdělení lidé mezi sebou navzájem šíří a věnují mu svůj čas a pozornost, se mohou různit. Mezi ty nejčastější patří emocionální nebo věcný přínos, potvrzení sociálního statusu, nebo i jen pouhá potřeba komunikovat a udržovat si tak sociální vazby.

Odměna nebo přínos pro uživatele může být tedy v zásadě trojího typu:

  • emocionální (zábava),
  • sociální (prestiž),
  • věcná (opravdová hodnota).

 

Zdroj: Wikipedia

 

Přidat.eu záložku

Blog

Jak rozšířená je v ČR služba reputation managementu?

29.10.2013 07:21
Moc Vás zdravím Vážený pane Hýsku, Po více jak roce si Vás opět dovoluji oslovit. Pro měsíčník ********, který spadá pod stejné vydavatelství se chystám napsat obecnější článek o reputation managementu. Velmi rád bych zmínil i Vás, mám totiž pocit, že patříte k prvním, kteří se tímto oborem...

V čem je Vaše know-how internetového marketingu jiné a lepší než konkurence?

05.05.2013 03:33
Otázka: Dobrý den, můžete mi prosím popsat v čem je Vaše know-how internetového marketingu jiné a lepší než konkurence? Co za danou cenu dostanu, na jakých místech budeme propagováni a jakým způsobem? Máme Eshop s luxusním xxxxxxxxxxxx. Hýsek: Dobrý den pane J., to je možná nejkomplexnější...

Jak najít kontakty na investory do FOREX

25.04.2013 15:36
Dobrý den, chtěl bych Vás požádat o tipy na investory. Znám velice dobře jednu zatím nejmenovanou českou společnost, která obchoduje na burze ... Majitelé tohoto fondu jsou 2 Češi, kteří se věnují forexu (obchodování na burze). Mají přes 5 let zkušeností. Co z toho majitelé fondu mají? Automaticky...

Systém CzechNet.org: Výsledky dosažené po 12m propagaci internetových stránek

23.12.2012 22:48
V tomto krátkém textu bych rád ukázal výsledky dosažené při internetovém marketingu serveru www.ocni-centrum.eu/ po dvanácti měsících. Internetový marketing je většinou běh na dlouhou trať, ale výsledků lze dosáhnout značných a vyplatí se do toho investovat a to s velmi dobrým poměrem...

Jak úspěšně vydražit váš internetový projekt

09.12.2012 03:35
Vzhledem k velkému úspěchu s veřejnou aukcí mého serveru Akciecz.cz jsem byl osloven provozovatelem projektu VšeProSvatby.cz, zda by i on nemohl provést aukci jeho projektu VšeProSvatby.cz přes systém CzechNet.org. Původně jsem o něčem takovém vůbec neuvažoval, tedy o tom nabídnout to...

Jak určit nejhledanější klíčová slova a slovní spojení plus long tail

06.12.2012 00:29
V těchto dnech jsem sestavoval pro svého klienta seznam nejhledanějších slov a slovních spojení týkajících se oboru oční lékařství. Nejedná se o produkt umělé inteligence. Musel jsem vše vymyslet, vyhledat, porovnat a to s využitím statistiky Seznam.cz. Jedná se o průměrné počty hledaných výrazů...

Ukázka: Podnikatel se bez reklamy neobejde. Já nyní investuji do reklamy na internetu a také venkovní reklamy

05.11.2012 21:12
Obchodní centrum Atrium Hradec Králové   Jako podnikatel investuji i do vlastní propagace. Využívám reklamu na internetu, v radiu, v tisku, ale také venkovní reklamu. Tento můj nepřehlédnutelný plakát najdete již několik měsíců v jediném výjezdu z krytého parkoviště nového obchodního...

Jak úspěšně propagovat jazykovou školu na internetu a získat nové žáky

27.08.2012 02:12
Jazyková škola Xxxxxxxxxx: Dobrý den, a co nám můžete doporučit? Hýsek: Dobrý den, máte krásný web a evidentně se věnujete marketingu, neboť jsem viděl vaši ppc reklamní kampaň. Nicméně, vzhledem k tomu, že jste na trhu relativně krátce (2011-2012 na webu) a že se jistě snažíte o...

Webové stránky pro daňové poradce a jejich účinná propagace

30.07.2012 23:28
K.L: Dobrý den, v současné době připravuji své nové webové stránky daňového poradenství. Rád bych se Vás zeptal, jestli se zabýváte tvorbou webů nebo jen jejich propagací. Prosím o sdělení možností a podmínek propagace. Bude se jednat o web DanovyPoradce***.** Děkuji Vám! Hýsek: Dobrý...

Advertising inquiry - Czech Media

07.07.2012 14:11
Hello Hysek, good morning. Glad to hear. Let’s go step by step and you can tell me if you have any questions. We are looking for space on websites where we can place our campaigns (banners). In the beginning, we work on a revenue-share basis, paying 70% of all earnings. This means that...
1 | 2 | 3 | 4 >>