Vždyť vyniknout na síti je tak snadné...
CzechBusiness je nový on-line katalog a prezentace firem a podnikatelů podpořený SEO a PR články
CzechLab je vše o internet, marketing a media
CzechMedia jsou články našich nezávislých autorů v reálném čase
CzechNet je první CZ reklamní síť pro podnikatele a investory
V těchto dnech jsem sestavoval pro svého klienta seznam nejhledanějších slov a slovních spojení týkajících se oboru oční lékařství. Nejedná se o produkt umělé inteligence. Musel jsem vše vymyslet, vyhledat, porovnat a to s využitím statistiky Seznam.cz. Jedná se o průměrné počty hledaných výrazů za jeden den na Seznam.cz.
Samozřejmě že ideál je být na prvních místech ve vyhledávání na ta nejhledanější slova. Dosáhnout ovšem takového stavu u obecných slov jako jsou "brýle", "čočky" či "oči" může být nesmírně pracné, časově náročné a velmi drahé (hovořme o milionech). Na těch nejhledanějších slovech se tedy vyplatí pracovat (a investovat) do určité míry. Ve skutečnosti je to na internetu tak, že zde funguje tzv. "Long tail". To znamená, že v konečném důsledku se nejvíce nehledají ta hlavní klíčová slova, ale v součtu se nejvíce hledají slovní spojení, to proto, že jich je velké množství a také jsou konkrétnější.
Více o Long tail je dobře popsáno např. zde: https://www.symbio.cz/slovnik/long-tail.html
Více o této službě najdete zde.
Využijte Hýskův reklamní systém a popožeňte Váš byznys, ať už se věnujete čemukoliv.
———
———
———